Maailmanlaajuisesti toimivalla RE/MAX:lla on jo 200 000 kiinteistövälittäjää, joista Suomessa on jo yli 400. 40 vuodessa RE/MAX:sta on kasvanut Suomessa luotettava ja kaikkien tuntema kiinteistönvälitysketju.

RE/MAX Suomi on yksi pitkäaikaisimmista asiakkaistamme. Vuosien varrella olemme suunnitelleet RE/MAX:lle tapahtumia ja strategista viestintää niin digin kuin printinkin puolella.

Moilas Leipomon tarina alkaa 1955-luvulta, pieksämäkeläisen torin laidalta. Pienestä toripaikasta perheyritys on kasvanut suureksi yritykseksi, josta on tullut yksi Euroopan suurimmista gluteenittomien leipien toimittajista.

Olemme työskennelleet yhdessä Moilas Leipomon kanssa luomalla konsepteja tuotteiden lanseeraukseen. Lanseeraukset ovat näkyneet vahvasti myymälöissä, joihin on tuotettu erilaisia myymälämateriaalia maistatuksien ja myynnin tueksi. Olemme suunnitelleet Moilas Leipomolle myös liikuteltavan messuosaston, joka on täysin räätälöitävissä erilaisiin messuosastoihin ja -paikkoihin.

Olemme konseptoineet useita huomiota herättäviä kampanjoita rakennusmateriaaleja valmistavalle Weberille, joka kuuluu osaksi maailmanlaajuista Saint-Gobain -konsernia. Perinteisestä rakennustarvikemainonnasta poiketen Weberin kampanjoissa korostetaan aina ihmisläheisyyttä, ja massasta on erotuttu tehokkaasti huumorin keinoin.

Keväällä 2018 Weber uudisti saumalaasti- ja silikonivalikoimansa, ja uudistuksesta kerrottiin pysäyttävän Anna sauma luovuudelle -konseptin avulla. Monikanavaisen kampanjan kärkenä toimi villisti erilainen video, joka markkinoi perinteisiä saumalaasteja huomiota herättävällä tavalla.

Tärkeä osa kampanjaa oli myös täysin uudenlaisen, visuaalisen weberCrea-työkalun lanseeraus. Interaktiivinen työkalu kehitettiin auttamaan niin yksityisasiakkaita kuin urakoitsijoitakin saumavärin valinnan sekä oikean menekin laskennan kanssa.

Pappagallo kuuluu osaksi Makua Foods -konsernia, joka tarjoaa kuluttajille unohtumattomia makuelämyksiä tuomalla markkinoille uusia ja kiinnostavia tuotteita. Pappagallon jäätelöt ja sorbetit valmistetaan Suomessa korkealuokkaisista raaka-aineista ja tinkimättömällä ammattitaidolla italialaisen jäätelömestari Gallon ideologiaa kunnioittaen. Kolmekymppisten kunniaksi Pappagallon brändi sai kokonaan uuden visuaalisen ilmeen.

Kirkastimme Pappagallon brändi-identiteetin ja loimme sille uuden ja raikkaan ilmeen. Uudistuneet pakkaukset ovat leikkisiä ja houkuttelevat kokeilemaan eri makuja. Pirteä keltainen väri on lisäksi helppo bongata pakastealtaasta. Pakkauksien ja verkkosivujen lisäksi suunnittelimme Pappagallolle myös näyttävän messuosaston tukemaan uuden ilmeen lanseerausta.

K-ryhmä toimii niin päivittäistavara-, autokauppa- kuin rakennustarvikealallakin ja työllistää 42 000 henkeä kahdeksassa maassa. K-ryhmän vahva markkina-asema on mahdollistanut jo 1800 myymälän avaamisen maailmanlaajuisesti.

Olemme jo lähes 15 vuoden ajan toteuttaneet elämyksellisiä messuosastoja ja tapahtumia K-ryhmälle Suomessa. Suunnittelussa hyödynnämme aina uusinta tekniikka, ja olemmekin luoneet esimerkiksi virtuaalisen K-supermarket-myymälän, jossa messukävijät pääsivät vierailemaan VR-laseja käyttäen.

PintaPinta

Laivamme on lastattu tyytyväisillä asiakkailla, mutta mukaan mahtuu vielä!

Google Map of Vanha Talvitie 19, Helsinki
Visuaalinen Pinta Oy
Vanha Talvitie 19
00580 Helsinki
info@pinta.fi
p. 0400 788 488

Laskutusosoite:
Luontoa (ja mappitilaa) säästääksemme
vastaanotamme vain verkkolaskuja.
Verkkolaskuosoite: 003717440408,
välittäjän tunnus: BAWCFI22.
LuotettavaKumppaniyritys

Lähdetäänkö yhteiselle merimatkalle?

Ota meihin yhteyttä, tarjoamme mielellämme kahvit ja (vadelma)veneet markkinointisi pintapelastukseen.